burr...

Idag var det svin kallt!!
FY!

Vi var iskogen idag på förskolan, trodde jag skulle frysa ihjäl ett tag, men det gjorde jag iinte eftersom att jag sitter här nu :P
Ibland blir man måttligt trött på barnen, som otto idag,
"malin kna du hjälpa mig att hälla upp äppeljuice ur min termos"
"men otto jag hälde upp det sista för några minuter sedan ju, den är slut!"
" nej vet du att det är den inte alls det, för det komm lite sedna kom de tinge mer!"
"Men otto det var dom sista dropparna, nu är den helt tom!"
"nej de tär den inte alls det!"
så öll vi på hur länge som häst tills ajg var tvungen att skrva loss locket o visa att det var slut.
*suck*


Funderar på att köpa billjet till fucking hardcore, som är den 2 maj, men måste se hur det blir för aggelithow först, vill gå med min agge nämligen ju;
 DETÄ R JU AGGE SOM ÄR FESTEN =)

Algolist und aggelithow Mysfrys 4 31/1-09
-
Algot & agge snart kommer sommaren 3 10/4-09




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0