=))

Jobbig dag, har varit sådär enormt seg hela dagen på ett ungefär, håller på att bli sjuk IGEN!
vad är det med mig och sjukdommar, jag måste typ ha någon speciell dragningskraft!?
Ont i halsen like hell samt snorig :O
FAN!

Det med att skaffa orm rullar på.
Hade hittat en som värkade bra, när jag hörde av mig första gången värkade det som om det skulle bli den, sedna var ajg tvungen att prata med pappa, och när ajg hörde av mig igen var hon såld.
men sittade en ny idag!
En "normalfärgad" ca 3-4 år, 120-130 cm lång, ej könsbestämd. men det ksa bli kul och se vad det blir! =)
ska hämta den imorgn i huddinge!
*pirrigt*

funderar på att hoppa i säng och förösak sova lite nu, sak upp och jobba imrogn oxå, ursch. Jobbigt.

Take care /
ALGOLIST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0