Kitte-katt

Fredag kväll, sitter hemma och är trött.

Var borta i onsdags natt, tror ajg behövde det, att komma hemifrån ett tag, det är ju trotts allt behövande ibland!
Det är därför jag itne har mina mobil igågn om någon undrar, eller ahr föröskt få tag i mig, får den imorgon.
Försent hem = ett dygn utan mobil.
Inte hem alls = två dygn utan mobil.

Just nu Ligger ena katten nere i soffan, och ska troligen föda när som =)
KitteKattBebisar!
det ska bli rolig!

trivs kanonbra på praktiken om inte annat, kanon kul!!
och fy vad härligt väder det har blivit ute om inte annat!
JAg och elin brukar sitta på en trappa och snacka skit, och småbråka, barnen tycker vi är konstiga =)
och alla barnen inklusive fröken elin tycker de tär asroligt att ajg är sådär rädd för spindlar. haha




You and me baby anit nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0