Kontakten ?

Sitter här hemma som vanligt, ä r fortfarande sjuk. snart bättre.
men på torsdag ska jag vara med agge på valborg då om allt blir som planerat,  typ kolla på en brasa o sedna chilla abrab o dra hem till sig..
på fredag vet jag itne hur det blir.
men på lördag, jag är såååå jävla sugen på Fuckinghardcore, men får nog itne gå o har ingeng att dra dit med... ska fundera på saken över dan tror ajg...på ett sätt vill jag dit, men endå inte....
kasnke ska skita i det...
o chilla med polare i typ tanto elelr något?
kommer ju fler hardcore fester förr elelr senare!


Pratade med Agge igår i telen, och kom in påå vad ormen ska heta... hahaha... inte sladden elelr slangen det heter ju typ alla ormar:P då säger agge "ja men då kan den väll heta kontakten?"
haha.
varför inte? :P

Lyckades ta lite halvtaskiga bilder på kattungarna idag oxå.... ingen utav dom gör sig spec bra på bild :P


 

Kommentarer
Postat av: MORFAR JANNE

TJA "MALLE".........

JAG FÖLJER DIG PÅ BLOGGEN..... MEN DU MÅSTE LUGNA NER DIG SÅ DU FLIR FRISK HÅGON GÅNG. DET ÄR KALLT OM NÄTTERNA NÄR DU ÄR UTE O SPRINGER. OCH EN ANNAN SAK...... NÄR DU SKRIVER......

TA DET LITE LUGNT SÅ BOKSTÄVERNA HAMNAR I RÄTT FÖLJD.

TA ETT NEDÅT-TJACK SÅ DU LUGNAR NER DIG EN SMULA.

Å SÅ VAR DET, DE DÄR MED PASSET, LYCKA TILL !!!!!

KRAMAR FRÅN "MOFFE" o "MOMOM"

2009-04-28 @ 15:04:06
Postat av: MORFAR JANNE

AJ DÅ ... DET BLEV ETT STAVFEL....

3:E RADEN FÖRSTA BOKSTAVEN SKALL VARA N I STÄLLET FÖR H. ALLTSÅ ORDET SKALL VARA NÅGON.

MAN HAR LITE FÖR BRÅTTOM IBLAND, HA HA !!!!!

HEJSAN SVEJSAN IGEN

2009-04-28 @ 15:10:13
Postat av: jemfa

din morfar är bra skön han ^^ haha

hurru, vi skulle väl vara på fredan? :)

misse mjau va jue as söta <3

puss

2009-04-29 @ 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0