morgon.

Morogn trött...
Blev fett med tjaffs hemma igår, Anna fick för sig att jag säljer droger!
- hallå lixom?!
för hon hade hört något ur ett samtal när ajg pratade med agge o jag hade tydligen sagt "han frågade om jag ahde något med det hade jag inte"
det kan ju fna handla om vad som hälst, men tyvär mins jag inte ens att jag sagt det, och dom vägrade lyssna på mig..
så jag blev förbannad och slet ut en bestikslåda så knivar, gafflar o skedar o dyl flög i hela köket...
det är ta mig fan inte okej att bara komma med en sådan anklagelsa hur som!

Iövrigt igår, så var ajg med millan och hennes pojke, alfons=)
det var trevligt, som är tokit söta tsm=)

och ikväll ska jag hem till agge, det ksa bli kul det med , längtar....

men nu måste jag hoppa iväg, ska på ett möta med skoolan....

puss, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0