regn


Har funderat, det dära med hårfärg, färgen ajg ahr nu kommer bli OMÖJLIG att hålla i sommar, eftersom att det blir solblekt like HELL! menkanske värt ett försök? är ju endå lite halvnöjd med den. Pluss att jag åfr många komplimanger för den, men men det återstår å se.
____________________

Satt och funderade över vad man gått miste om här i livet elelr har varit dum nog att välja bort, samt vad man valtbort som faktiskt är posetivt... och sådant..


När jag var vid tanto häromdagen, och en gammal vän var där som jag sagt upp kontakten med, ochh jag insåg hur patetiskt hon bettede sig( jag påstår inte att jag är bättre). Och ingås hur skönt det är att slippa henne, vist saknar man personen då och då, men FY FAN vad skönt de tär att slippa henne. det sättet hon behandlar folk på är inte okej!
Hon hade bett bianca att komma dit, när bianca kom till Tanto och föröskte hälsa på henne och hon ignorerade henne... hallå vad är det för stil lixom?! sådanna personer får man snabbt nog utav!
Eller alla gånger du dragit in mig i tjaffs du har med andra!
Skärpning!!!
Det är skönt at slippa sådanna personer, som andrig tänker på vad dom gör!och tycker det är okej att göra så. okej vid några enstaka tillfällen men när man gör så  mot hur många som hällst, då kan man gå och dra något gammalt över sig!
KANSKE DAX ATT VAKNA UPP UR DIN DRÖMVÄRLD?!

denna bild påminner mig om sommaren med denna person som jag skrivit om åvanför, sommaren 08 när vi var på blommor och bin, hade ju några roliga stunder det kan jag inte neka!




Sedan tycker jag att de tär dumt att jag inte är istallet så mycket, måste ta mig ut dit snart igen, och se till att rida en lektion för marianne, det skulle behövad för både kropp och själ. Menar det gick ju så bra där runt jul och nyår och fick en massa beröm, nej nu är det dax att ändra på det igen.
DEt är ju trotts allt en super mysig häst när man väl kommer överens med han :P

Furubäcks Sitat


Iövrigt är det posetivt att jag ahr bärjar umgås med Jemfa oxå, de är skojjsigt :P

orkar itne skriva mer ju


Kommentarer
Postat av: MORFAR JANNE

TJA "MALLE" !!!!!

KOM LOSS o SKRIV NÅGRA RADER VAD DU HAR PYSSLAT MED

SAKNAR DINA RADER PÅ BLOGGEN. HUR LÅNGT HAR DET AVANCERAT MED PASS-PAPPERNA, T.EX.

HOPPAS ATT DET KOMMER EN LITEN RAPPORT SNART.

SMAKADE DE BRUNBRÄNDA BOLLARNA BRA???

KRAMAR FRÅN MORMOR & MORFAR

2009-04-13 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0