uppdatering.

nu har jag varit dålig på uppdatering!
fy skämmans!

Var vid flaten på snart kommer sommaren i fredags, Ja det var trevligt en stund iallfall!
Och förlåt Puppan framförallt, dom som var med vet dom som inte vet behöver inte veta!!
Men från och med nu blir det bättring de tkan jag lova!!
Men som sagt det var trevligt endå.
Jag och Agge träffade en trevlig tjej som vi sncka lite med Bella hette hon. Roligt med nytt folk ibland!
vi fick dra tidigare från festen, kanske 3 halv 4 tiden.. .mins inte riktigt...  Jag, agge, elin, felicia, bianca, hanna,  maxi, och typ 4 andra kilalr drog hem till elin.. där vi skulle sova.. 
jag ramlade i trappen, mördartrappa! Sedan kastade vi ut killaran för .. ja de tmins jag inte heller haha.
sedan vaknade vi efter några timmars sömn.. och ja.. pratade lite.. då hade hanna redan dragit som skulle rida (?), samt elin som skulle iväg.
Tjejerna ffs =)
Sedan drog jag och agge runt i stan ett tag... sedna åkte jag hem o sov lite till.

i söndags var jag med familjen, vi skulle till pappas frus föräldrar och äte middag, sååååå tråkigt!

Och idag var jag med agge i tantoo, och hade picknik med värsta sötaste vovven, agges hund då..
och söt som agge är hade hon bakat muffins =)



Agge und algot =) Från snart kommer sommaren 10/4

Algot, i sin egna värld?  Från snart kommer sommaren 10/4


Take care .

Kommentarer
Postat av: Lilla Lici

haha jo det du skrev stämde det var riktigt mysigt att ni sov där med :)

de borde göras om ^^

2009-04-14 @ 20:20:03
Postat av: Anonym

a men man kan j uitne skriva om allt.. haha du vet vad jag menar :P hahahaha

ska vi se om jag överlever mördartrappan ennu en gång? :P

2009-04-14 @ 20:26:25
URL: http://http:/algolist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0