uppdatering

Sitter nu och är super kol, lyssnar på markoolio haha och har pecis hängt en tvätt =)
som vanligt har jag svårt att komma ihog och orka uppdatera.
jemfa gav mig ordet om att lägga upp bilder på Sumo och alizza, villket som kommer läängre ned i inlägget...
samt lite andra bilder..

så... vad har hänt?

Jag var hos piercing studion, men fick inte byta stav den är fortfarande för svullen... det är vällsnart en vecka sedan, ska försaöka åka in imorgn och kolla om jag kan byta... har blivit en expert på att drägga fgör den som undrar hahahaha!
hoppas jag kan byta imrogn, trotts att den fortfarande är svullen... men men det märker vi.
sak träffa min Agge imorgn oxå =)

jag och pappa blev lite osams för jag vägrade åka med dompå semester... så nu sitter jag hemma hos mamma.
 faktiskt rätt harligt =)
mycket hundar:P
i förrgår kom vi hem från färilla ( i norrland).
Lizza var suoer duktigt på att spåra =)

Har fått ta jessica( lillesyrrans gammla obil, härligt =) haha
hittade en gammal bild på mig o Sitat, haha måste abrba lägga upp :P haha


På den tiden man fick kämpa sig gul o blå för att han skulle gå frma( ja det var en match att få han över detdära hindret fat han har blivit mycket bättre nu )


Finvovarna Alizza och  sumo ..


Lillsyrran , vist är vi lika? INTE! ahha men hon  är rätt bra endå  (Suprice för henne )


PUPPISEN =)


Bjuder på den, tråkigt i bilen på väg till färilal :P




FINASTE VOVVEN ALIZZA =) <3




Oj blir nästan bara bilde rpå hundar =) haha
ska se om de tgår o ändra på :P

Love // Algolist




Kommentarer
Postat av: jemfa

naaw, va gulligt att du laddar upp bilder för min skull <3 hihi

lycka till med tungan ^^ vad är det för stav du snackar om? och vad ska du byta till?

puss

2009-08-08 @ 18:40:05
URL: http://jemfa.blogg.se/
Postat av: jemfa

miffo, uppdatera din blogg :P

2009-08-18 @ 18:53:39
URL: http://jemfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0