god jul(:

AJ!..
 
Malin lider utav träningsvärk, haha pinsamt nog. ahha red Bella bus igår, med lilla Frida o Tidla.
Galoppade runt lite ner epå båthamnsåkern, härligt :D

Fick även en julkapp utav min "mamma",Mona ( som äger Bella)
Ett bar ridvantar pluss ridstrumpr :D
-kanon såhär i vinterkylan :D - 
Massa tack

Sedan fick jag en Precent utav stallet, eftersom att ajg är anstäld där (haha)
En  vit polotröja(som man kan ha när man tävlar) plus en klubbbäst dom det står värmdöridklubb på :D
tack tack :D

Haft lite julmys med min lilla älskling nu...
ja det är ormen;)
Tog några egobilder för Jemfas skull oxå haha *host*




En "hej jag är efterbliven" bild :D haha, samtidigt som amn pratar. hah



Ser verkligen inte ut som jag, men det bjuder jag på, helt gratis
GOOO svart vitt ;)


 


Kommentarer
Postat av: Starflake

Fina :)

2009-12-24 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0