Tjockis kväll

det blev mycket FEL i helgen.
som jag delvis ångrar..
känns fel att skriva det här... men jag vet lixom inte vad jag ska säga..
FUCK IT!
Tyckte så synd om mig själv i lördags, för jag var sjukt  nere så att jag tvingade hit Jemfa.
vi köppte fett med godis och coola..
(SVULLOKVÖLL FFS)
det var skönt att slippa tänka på allt.
vi satte oss o svullade o kollade på hajar som hajar.
sedan gick vi en lång promenad vid 12... kom hem igen vid tre
vi sjöng o skrek o bettedde oss. Men det var skönt
Tack gumman <3

Haha nästan pinsamt att lägga upp. haha.

Räddaren i nöden :D

Tog en egobild i smyg haha. fårga inte vad jag gör emd munnen xP



Love <3


Kommentarer
Postat av: Starflake

Gaaaaaaaah....sööööööööööööööööööööööööööööööt!!!! :)

2009-12-08 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0