helgen

 Yesh!

Sitter här nu helt slut, men skit glad, var på mysfrys igår med Agge Och Jessica... skit roligt.L'gger upp lite snygga bilder *host* haha, fula dom fan men destoroligare vi hade =).
Vet itne va djag ska skriva mer nu, föutom att min gårdag, natten till sösndag och sändag morgn VAR HELT JÄVLA  UNDERBART =)


Jag och jessica i morse påväg från bålsta =)



Puppan spelade, FEST!!
 

Jessica lyckades ta bild på mig när jag tog mig på tuttarna -.-


Fulla? Algolist och aggeliitho

 Jessica och Agge i slussen





Kommentarer
Postat av: Lici

menar du denna bild? (: det va rju inge farligt alls! jag trodde ni hade rakat av framsida på huvudet när du skrev så iaf >< :)

2009-02-06 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0