random

 Sitter hemma nu, inte kunnat äta, ve titne arför... tog en pulver grej. Dom är rätt patetiska egentligen, dom som äter sådanna för att banta, nej de är abrab idiotiskt. Vist jag har själv gjort det... men det hjälper inte!!!
och äckligt är det för den delen oxå, nu tog jag en sådan abrabf ör att få i mig något...

asså de tär så mycek tihuvudet nu, elelr det är det de kanske inte är, egentligen.
efter at jag hade varit på mitt öte idag på cas med ylva och jag gick hem.. då började jag tänka lite, kringa saker som varit, och varfrö det varit så, olika personer... ja allt mellan himmel och jord.

När man säger "ingen bryr sig om mig" har man då sett sig om kring på riktigt och låter folk bry sig?!
för ett år sedna ville jag inte må bra tror jag, dränkte mina problem med alkohol.
Många utav vännerna var med på det, och drack, men varför gjorde man det egentligen?
En period när jag druckit lite för ofta... fick jag mess utav en kill polare; som vägrade ah kontakt med mig så länge jag drack... jag mins inte exakt vad som stog... men typ att så länge jag dricker vill han inte ha med mig att göra.
I borjan blev jag sur... han var värsta idioten, tyckte jag då.
men ganska snart efter att jag fått det messet började jag tänka på att jag kasnke drack för mycket, jag slutade sedan dricka under en period, vist ja var på fester men drack inget alls.
i december år 07 åktet jag och några iväg på en fet fest, dom adnra drack.. inte jag, sedan kom den presonen som skrivit messet till mig fram och snackade med mig, när jag förkalrade att jag hållt mig nyckter utan en droppe halkohol i 2 månader log han och lkyste mig på panna och sa att han var stålt över mig.
då insåg jag att även dom man minst anar bryr sig!
vist  perioder med drickan kommer och går, men seriöst det fanns fan roligare saker att gör  en att babra supa skallen av sig, men borde ta tag i sig själv och se sig om!
 VÄRLDEN ÄR INTE EN SÅ DÅLIG PLATTS, MAN MÅSTE ABRBA TILLÅTA SIG SJÄLV ATT INSE OCH TYCKA DET!

men bör ta vara på den tiden man har och dom vännerna som finns för en. och framför allt familjen, vist ibland önskar amn att do inte fanns, men seriöst släng på dig kläderrna och ett bar skog ta med ipod elelr ms2 wath ever och ta en joggintur, det är kasnkon =)

nej, jag påstår itne att jag är en perfeckt människa nu. Men jobabr på att bli bättre en jag varit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0