spaghetti cunts

Frazzbass & Komprex - spaghetti cunts
Rätt skön låt, spelades även på festen i helgen. (=


Aja, vad ajg ska skriva vet jag inte häller idag.
Just nu känns det lite depp, eller vad amn ska säga, påväg att bli sjuk IGEN!
och knas med polare, som fuckar ur för ja... egentligen INGET!
och som abrba ser ned på en och sänker ens självrespekt så grymt hårt. det kasnke är lika bra att detär som de är nu då, kasnke en vane sak? vem vet.

det är så mycket man saknar... just nu.
och så mycket jag måste lära mig...
som att kunna kontrolera mig, i dom flästa situationer, stress framförallt.
Funderar på att åka hem till min farmor och farfar, saknar dom värkligen... dom bor här i närheten men sagt upp kontakten med pappa, pga mamma.
jag gick i tre år och trodde som var döda på ett ungefär för att jag itne hade hört något om/av dom på 4 år.. men nu vet jag att dom lever. måste dit, men vågar inte. bara samla på sig lite mod och fixa det.
sådär småsaker.

Mysfrys på lördag evt... vore roligt iallfall (=

och det dära med kärlek... sitte rabrba och läser ett mess jag fck innan jul, utav en person...
"Man skulle kanske kunna tolka fimlen titanicsom att vänta med äkta kärlek,
 tills perces innan det är örsen. Av rädsla att inte överleva ett misslyclande"
 
jag tror nog fan de tär så för mig, att jag är rädd för att fortsätta misslyckas. men fan dax att släppa det och se vad sopm sker. de tär nog bäst=)

nej nu ksa vi vara glada... och jag känner hur jävla röksugen jag blev nu...
 dax att sprigna ut... =)



Kommentarer
Postat av: Jemfa

du klarar det <3

2009-01-26 @ 18:32:23
URL: http://jemfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0