Spegel?

Åh härligt att bara va dum i huvudet ibland, nej men jag träffade jessica malmros igår efter hennes jobb, vi drog hemm till henne, sedan gick vi till hennes granne, samuel. hans brorsa var där oxå...
Vi satt där och snakca ovs. sedan drog samuel till jobbet, vi satt kvar  med hans ASHETA bror och kollade på 2 ,½ man, sedan skulle ajg åka hem till min morsa och hämta lite saker.  när jag komemr tbk hem till samuel, vrålar jessica att jag ska komma och sätta mig, ja då skulle vi  kolla på porr... haha. Rätt roliga saker vi hitta (A) :P
ja slutade emd att jag och jessica var tvugna att dra hem till henne för att sova, givetvis var jessica tvungen att sjunga för sina små sjukt söta marsvin =) sedan vaknade vi givetvis i morse... sedan åkte hon till jobbet och jag hem.

Ska troligen köpa löshår utav jessica, för dm som vill veta ahha =)
känner att jag vill ha längre hår, vi får se hur det blir! =)
känner mig galet glad!!!

PARTY i helgen eller vad!?


Kommentarer
Postat av: Åsa

hello neighbur! ville bara tala om att jag vart här å spanat in din blogg! / Åsa

2009-01-30 @ 10:33:55
URL: http://dunemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0