svar!





Kommentarer Postat av:                      mormor


självklart skall du bo hos din pappa när du inte vill till din mamma. han har ju kämpat i alla år för att få vårdnaden av er ungar. Nu ser man vad saken egentligen gäller, pengar och underhållsbidrag sen passar det inte när du inte vill åka till din mamma.
Men Malin du borde verkligen skämmas, det tycks som om ingenting passar dig längre. Jag är djupt besviken på mitt favoritbarnbarn. Kan du inte försöka och skärpa till dig och gå tillbaks till skolan där du hör hemma. I dagens samhälle är det bara utbildning som gäller om man skall komma någon vart. Kunskap är inget man får gratis det gäller att kämpa på lite. Det liv du lever just nu är bara självdestruktivt, det vill säga du förstör bara för dig själv och till slut går det rent ut sagt - rakt åt helvete.

Detär synd att du aldring hör av dig. Vi är ju som du vet fortfarande i livet till skillnad från andra
anhöriga som du trodde var döda och som du längtade så mycket efter. Här sitter t vå personer som inget
hellre vill än all ställa upp hjälpa dig men när du
aldrig sträcker ut en hand för att be om stöd så är
det skitsvårt. ju mer jag skriver desto mer förbannad blir jag så det är bäst att jag slutar nu.


2009-01-29 @ 20:29:05

Svar! :

Mormor!,
Snygg kommentar, men märks att du inte hört allt, och att du antingen valt att itne lyssna till... eller valt bort några detaljer.
Jag är stolt öve rmin pappa, han ahr visat att han iallfall VILL! och värkligen kämpat, inte gått till soc och spelat någon jävla teater, ska jag vara ärlig tror jag inte pappa vinner ett enda öre på att ha vårdnaden om mig, jag bor där jag tvis och mår bra.

Anledningen till att jag itne ORKADE va hos mamma längre är för som du tidigare redan vet så bråkar vi mer eller mindre hela tiden, och när hon säger:^
 " ska du flytta till holland ochc sälja sex, men hororna har inte kvar sina skylltfönster längre har jag för mig bara så du vet!",
Är det konstigt då, att man blir förbannad, även om de tär ett skämt för det har hänt ett flertal gånger!
Jag har bett om att få börja skolan igen, det ahr jag sagt till dig, men jag FICK inte för att dom ansåg att jag inte hade rätt instllning. okej!?

jag sitter pratar itne alls mycket i telefonen, och jag ringer inte ens min pojkvän, gillar inte att snakca i telen så vidare mycket just nu, men Innan du skrev den kommentaren pratade jag med morfar i telefonen, villket jag VET att du va rmedveten om... och jag lovade att ajg snart ska komma ner till er, men vet du, nu tappade jag ALL jävla lust för det.
Vist ja trodde farmor och farfar var döda, men egentligen vem var det som hade fått dom att tycka så illa om pappa och anna,... hum... kanske MIN MAMMA, precis!!

Och för den delen lever jag inte alls ett destruktvt liv, absolut INTE. märks att du inte vet mycket om jag ska vara ärlig.

TRotts allt är du min mormor och jag älsakr dig endå, trotts att du förösker få allt till att jag är en jävla idiot, som vill må dåligt.
sak ja vara ärlig mår jag fan bra nuförtiden!

// algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0