=)

 NU blev ajg lite sur, tänkte lägga upp lite bilder ifrån min kamera, m en kunde inte koppla in den i datan, antingen jag som är helt oteknisk, eller så hade morfar bara inte rädd sladd, vi tippar på det sista =P

Ringde upp Mona idag, och tackade ja till att fortsätta på lördagar, varje lördag blir de tnu, men barba på förmiddagarna, så tror det ska bli super bra.
Börjar den 8 Augusti.

ÄR riktigt sugen på Gbg nu oxå, vill värkligen dit, ska dit helt enkelt. haaha.
Det skulle vara super skoj iallafall, o ja vi får se hur det blir om ett år om man flyttar dit o börjar plugga där... blir en överaskning för allt o alla =)
Men har det som mål, ska fixa det dära iv nu, sedan ska jag plugga som en dåre, BARN O FRITID ? 
kan inte bestämma mig, men just nu är det det som lockar mest....
någon som vet något bra gmnasium i GBG med born o fritidspogrammet? hör av er på nagot satt då :P

¨åker hem till sthlm på måndag kväll, kommer hem 22.55 =)

saknar moster åsa och alla andra en massa, har haft en super pierod hos dom !!!!!

take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0