=)

kom nyss hem till pappa igen,  ska åka in til East street o kolla piercingen idag, sedan ska jag till mamma igen, eller stallet och rida lektion =)



i övrigt var jag ute o red igår fan va härligt det var=)
Skulle egentligen bara skritta en liten runda, men kunde inte låta bli att sätta av i galopp i sandtaget, och sedan skutta lite småhinder där i skogen, skit kul =)
just nu tycker ajg välldigt mycket om lilla Sitat , han har blivit mycket trevligare och rida! 
men idag får vi se hur det går med dressyren för Mia *läskigt*, ska föröska få mamma att ta bilder, oavsett hur det går, hehe:P

Fy fan vad jag inte kan matte, som många vet har mamam tagit över cafeterian i stallet, o där skulle jag hjälpa till o stå i kassan, var så stressad att jag knappt kunde räkna ut 12 + 12 ( ja jag kan faktiskt det annars ) :P

 
  
  

Kommentarer
Postat av: Jemfa

shit va söt valpen är! :) och Sitat såklart ^^ puss

2009-07-28 @ 15:59:29
URL: http://jemfa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och den sööööta valpen är min:)

2009-07-29 @ 22:05:11
Postat av: Anonym

Hej Malin

Klart att du tycker att Sitat har blivit bâttre, du har ju fatt sta ut med att rida Soraya här hos oss!! :-)

Kram fran moster Asa

2009-07-31 @ 09:45:20
Postat av: Malin

haha soraya har ju sin charm hon me, o är ju trötts allt en mysig häst, som man kan ta ut ilskan på :P haha

nej får lov att erkänna att syster jessica har kämpat bra med sitat =)

2009-07-31 @ 15:54:46
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: Jemfa

Tjenare tjenare, hurru jag drar till småland nu några dagar. Men har du lust att hitta på nått sen när ja kommer hem? XD piss trisst, alla har typ dragit nu i slutet av lovet. Iaf, inga bilder på Sumo?! eller alissa.. måste bara klaga. haha

iaf, ha de kul med resan och träningen av vovve ;)

puss

2009-08-01 @ 12:51:49
URL: http://jemfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0