uppdatering =)

seg jag e på uppdatering...
nu var det ett tag sedan.

ja jag ve tinte vad ska jag skriva?
haha
kanske vad som har hänt som vanligt?
komm ehmm förra måndagen på kvällen.
på tisdagen var de tupp tidigt som gällde, skulle träffa min agge, och hinna med o färga håret inne. det var trevligt o träffa henen igen, sedan träffade jag en annan perosn, spelar ingen rollom ja skriver namn ingen folk hört talas om:P
sedan i onsdags mins jaitne va ja gjorde, var väll bara hemma o likadant i tisdag.
i fesdags var jag ute igen... kort bara sdådär, kom hem i  lördags morse... var hemma, åkte o fiskade..
sedan drog jag på Månsken 5 med PETTER OCH ELIN =) det va rkul, o kom hem i söndags morse, o sov väll hela söndagen.
Igår, måndag skulle jag ha piercat tungan, men jävla konstig tant i piercingstudion som började sncka skit värken ja eller pappa fatta, ska till annat ställe imorogn o se vad dom säger =)

Elin petter o algot, lagom charmerande :P     månsken 5       11/7-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0