åker.

Imoregon går flyget,halv 8 från skavsta om jag inte mins fel...
ska til moster i frankrike, för dom som inte vet.
är nervös...
vill åka men endå inte, eller jo jag vill jag vill jag vill!,
men kommmer ju skana folk här.
fast dom finns väll kvar, det hoppas jag iallfall.

och i övrig kan jag inte sluta tänka på en viss person från helgen, jag säger abrab : dom dära ögonen. så fattar dom som behöver fatta.
har tänkt mycket på samtalet med den människan, och har nog börjat se på vissa saker lite annorlunda, känns som det iallfall.
hoppas man träffar den personen igen, och att det var rätt nummer jag fick. jaja annars finns det inte så mycket att göra endå.

Och gissa om jag  blev förirrad när jag skulle äta frukost!
jag som är helt nere i danmark nu ju, det låg en "mini" gurka elelr vad den nu vill bli kallad, med danska flaggan på plasten runt om den. Haha. var bara tvungen att skriva det.

nu måste jag iväg igen och packa lite innan praktiken, ska ju föröska träffa agge o lite folk idag.

Love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0