DANMARK!

sitter här vid datan, ve titne vad som hände imorse, allt blev helt urflippat!

men endå.

Fredagen:
 Kan någon gissa vem jag var med??
AGNGELICA SJÖGREN, Agge!
Vi träffade Tommy o några i upplandsväsby, drog hem till en o chillade lite. sedna sprang vi till tuben och drog hem till agge vid typ 23 tiden eller om det var 24. haha. sedan kom vi hem till agge och tog en macka, och kollade på aladdin. vi såg en kvart iallafall sedan blev vi trötta o ville sova.
Lördag:   
Vaknade hemma hos Agge. Åt frukost, sedan hoppade vi en i taget in i duschen och sedan fixade vi oss.. drog in till stan. T-centralen belv det. vi kommer upp där vid "emo trappen" där va rdet tine så mycket emon, utan DANSKAR!
hela trappan var fullt med danskar. Vi ville självklart så med danskarna.. O hoppade in bland dom. hade ltie svårt att fatta vad dom sjön men dom sjöng, blandannat att ZLATAN ÄR GAY!, att dom vill ha skåne tbk, och alla som inte hoppar nu älskar sverige... tror jag. alla danskar var riktigt trevliga!
Agge fick två danska flaggor... o en vit röd näsa. haha o jag en skev flagga åvanför/ på brösten. sedan träffa vi Nicole oxå
 sedan stack vi till fridhemsplan och satt med  två killar och snackade.
Sedan drog vi tre tjejer vidare till kungsträdgården och träffade Pim-Pim och puncho o  några andra.. sedan drog  vi "dom tre tjerna" i från dom andra o skulle säga hej till agges syrra som satt på victoria.
JAg o nicole var givetvis tvugna att flirta lite med djen. och så fixa hon hanns nummer åt mig, men fan man ska inte klaga :P
sedan blev det bara jag o agge kvar, vi stack till tc, träffade två killar som började prata med oss. Conny och stefan...  dom var riktigt trevliga... 
orkar inte skriva mer nu.. men det var väll typ det. Kortfattat. haha 
KÖR MIG TILL DANMARK TACK!
Söndag: Stack hem vid 11 från vårby. kom hem... sedna stack jag och mötte jemfa i centrum. drog upp till hennes morsom sedan körde oss ut till siggesta där vi red lektion. och sedna åkte vi och åt pizza. haha
kom hem o däckade rätt på en gång haha.

Det bästa denna helg typ: DANSKARNA!!!!!!!

Peace n love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0