=(

Idag...
idag ar det bara ' dagar kvar, om jag nu har raknat ratt (?)
vill varkligen itne aka hem!

Jag har fatt en blasa pa fingret, red pa soraya igar, kossa!
skit mysig i borjan sedan skulle vi galoppera o han barba sticker fran redbanan ( ar en liten kant ner fran ridabnana o sedan finns en grind. )
o jag tog o slet i tyglarna varje gang men hon sket fullstandigt i mig, tog tom spot o dramde till iansiktet pa henne (hart) men ingen rektion :o
forvanad!  fast han ar ratt charmig enda =)

Samt att hunden naffsa mig i baken;, han tyckte det varkade vara en bra ide nar ajg itne ville leka ed han.. hahah.

sedan var vi pa bio oxa, jag, asa, luckas o  lea, kollade pa hanna monthana :p fast fattade inte sa mycket men var enda trevligt =)

.....................

funderar, vad ska jag gora nar ajg kommit hem?
vill traffa min agge bajja angelica iallafall, henne ahr jag saknat, men hin ar dum, inte skickat ett enda mess.
sedan ska jag forsoka traffa jemfa oxa.
Ar fortfarande sugen pa att dra t gbg, men varkar ej som om det blir nagot av det, ska prata med pappa o agge, vill himmlas garan dit.

JAg vill ha min hund! elelr ja en hund. men fattar inte varfor jag itne far det, jag kan ju fan betala mat i sadant sjalv, o ta hand om den.
o ej det ar inte samma sak som att lana pappas hund biland, for jag vill trna lydnad; sok o allt sadant, nagot JAG kan lagga ned tid pa, o ta hand om...
NEJ ormen ar inte samma sak, den gar itne o gora sa mycket med, gar inte o satta pa ett koppel o ga ut, eller trana den i nagot.. den mer bara ar!
jag ar varkligen helt pisst off pa att ajg inte far hund, jag vet att jag kan klara att ta hand om den sjalv.
det kommer bli att hogljutt uppror fran min sida tror jag..

Fast finns ju dom som ar bra pa att lova saker oxa... men aldrig haller det.

...........

peace'n'love

Kommentarer
Postat av: Aggish

jag har ju messat dig ju :O

2009-06-28 @ 20:34:32
Postat av: Malin

svar till Aggish/

nej jag har itne fatt ett enda mess utav dig men utav en massa andra, men ingen fran favoritagge

2009-06-28 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0