:S




När ska man lära sig?
det dära med killar?
dom är endå bara uppfuckade.
KYSS MIN RÖV,IDIOTER!
Framför allt en viss person som börjar på :  J
:O
( som jag ofta inte vill göra nämner jag inte namnet, läser han, så fattar han ;) )


Ja vad har hänt sedna jag skrev senast?
det var ju ett tag sedan.

-Typ inte så mycket.
 Efter festen för två veckor sedna, har jag varit rätt nere.
Onsdags förra veckan åkte jag in till stan och träffade agge, madde o lizzy satt nere i kungsan o typ bara va.
Sedan åkte jag hem till en person. vallket jag tror ajg ångrar lite nu -.-
Sedan torsagen var jag inte på jobbet, träffade Nelly en lite stund. sedna träffade jag Jemfa och drog förbi min förra skola ( styrmannen)  tyvär hade alla lärare dragit, förutom fredrik, som hade problem med bilen , TUR I OTUREN! vi satte oss på taket o tog en cigg. och tagga sedna hem till jemfa, och senare ner t gurra c.
Sedan fredagen och lördagen spengerade jag hemma.
i söndags var jag på Siggesta och red, vi barbacka o badade med hästrna, mysigt =)
Imåndags pallade jag inte jobbet, vet itne blokerade mig dåsära, så åkte in till stan och träffade MIN agge,Först drog vi till, hennes skola en snabbis  och sedan  drog till djurgården och gick på tictanik museet och wasa muset.
åkte sedna in till stan., efter ett tag drog vi tell EGALIA, rätt trevligt. kom hem på kvällen...
Igår, var jag oxå hemme från jobbet, skulle till läkaren, har fått uringvägsinfektion.. .haha
Och idag är jag oxå hemma, kunde inte somna igår, hade jätte ont i magen o vaknade vid 1 när jag lyckats sova i typ tio minuter och var tvu ngen att sprigna in på toa o spy..
men känns bättre nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0