...

oj oj oj, nu är ajg riktigt trött, vet itne varför. haha.
är nog påväg att bli sjuk, IGEN! det är inte så roligt!
Och just ja låten jag snckat om, Killer machione, den heter inte alls så, haha därr ljög jag... mens dock itne vad den hette, men ska försöka hitta den någonstanns.

För övriga har jag tagit ur båda piercingarna i läppen, jag tröttnade helt enkelt på dom, ska vänta tills sommarn och kasnke göra en ny i mitten, Kanske !

Sov itne hemma i natt, det var rätt skönt att slippa vara hemma för en gångs skull, hahha. Pappa blev lite sur eftersom att vi inte kommit överens om det, men jag får ta o skärpa mig, men någon gång ibland måste man ju va olydig,eller hur?! Det är ju inte precis som förut när ajg var borta i n´ågon vecka o kom sedna hem o lådsades som inget. nu är det mer ordning på mig! =)

Kom lite sent till jobbet imorse, men det var lungt som tur var,
Dagen var superseg till en början på jobbet,  kännde mig seg och trött, lite som i min egan värld gick jag omkring, typ!
Bäörjade vakna tilll lite emot eftermiddagen,  hade ju inte så mycket val, Tindra ville att jag skulle bära runt på henne hela tiden, o fick springa runt o trösta alla barnen när dom var ute på gården och hade ramlat o slagit sig eller blivit slagna utav någon annan.
Haha måste  bara skriva vad tindra sa idag
"Maalin, vet du en sak... det är faktiskt så att du är min favorit fröken, min absoluta favorit, sedan kommer jessica och sedan nanna"
Blev riktigt glad då, kul med lite komplimanger som man lyckas ta åt sig ibland! KALAS KUL!=)

Sedan har jag köppt biljet till TS.. ( astrix )... hoppas ajg får gå trotts att jag va borta inatt! och tror att hon jag ska gå med oxå lyckats kirra biljjet *GO JEMFA* !
Seer fram emot den festen sjukt galet mycket. TAGGAD REDAN NU! wow!
kommer nog bli en hej jävlar fest asså :P

helt plöttsligt här hemma hos pappa har vi fått för oss att IDA (den översta katten på bilden) ska ha ungar, hoppas det är så, hon fick en unge förra året som dock dog=(
Hehe,


Just nu kommer jag inte på något vettigt alls att skriva, så det kan vi hoppa över :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0