Fredag

TRÖTT!!!!


sitter hemma hos mamma nu, det är trevligt, var ett tag sedan sist kan man säga!
Har ingen lust att upp och jobba imorgon bitti, eftersom att jag har grymt ont i ryggen, fick bära runt på elvira helda dagen idag oxå. Hon satte sig i mitt knä idag o sa" malin jan längtar tills måndag, för då kommer jag få träffa dig igen... jag kommer sakna dig nu i helgen!" haha galet söt unge =)

Gissa vad som händer imorgn då?
... någon som vet... ?
-ASTRIX-
Sitter och laddar nu med en massa neelix, galet taggad.
Sådär så det kryper i hela kroppen för jag längtar så!
imrogn kväll jävlar då är det fest!

_________________

SVAR PÅ KOMENTAREN I TIDIGARE INLÄGG:
Mormor och morfar, ni får gärna rigna mig mig på söndag...
Kommer komma hem ca 8 på söndag morgon som sagt o ska då sova i några timmar, men ska förka vara vaken  till typ 12 tiden..
åker gärna med om jag inte är helt död =)

_________________


// Prinsessan på ärten

Kommentarer
Postat av: Morfar Janne

Nu svärde Du igen lilla Malin...

Kom ihåg vad din moster Åsa sa tidigare..... inte så mycket svordomar Man kan ha fest men utan jävlar.

Du glömmer väl inte bort det där med pass.

Gå o "kvarta" nu så Du orkar upp i morgon bitti.

Vi hör av oss när vi passerar Nacka Forum på Söndag.

Natti/Natti Malin. Från Morfar/Mormor, inte på ärten, men på bettet.

2009-03-28 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0