gladur

idag är jag trotts allt rätt glad och pigg!
Var borta hos en polare igår, det var rätt trevligt, och behövande!!  kom hem vid halv 1 tror jag.
När jag nästan var hemma igår slstade min mobil fungera, sonny erikssonnen då, eftersom att min reservtellefon Nokian bestämde sig för att man inte ska kunna ladda den längre, så den är helt död, däravsnledningen till att jag har sonnyerikssonnen som snart kommer gåa vpå mitten, ( dom som sett denf örstår hur jag menar). men iallfall
dispalyen o allt blev halsvart, och inget funkade,.... så jag hade plockat ur simkortet ur den och föröskt få igång nokian, men inte. så när aj vaknade i morse, då funkade sonny erikssonen, TUR!

DAgen på jobbet gick bra, eller ja relativt. vi var i skogen på förmiddagen, och jag skulle sitta o hålla koll lite på när , Kevin, Ia-malou, Vera och lina lekte. o kevin är ju ltie busig o ska testa gränser hela tiden, skulle vifta med pinnar o smällte till både mig o något utav barnen någon gång, och blev sur när man sa ifrån... men men barn?!

Efter jobbet gick jag hem, och tejpade min mobil för att det ser bättre ut och för att det ska va lättare att använda den.
sedan gick jag ut på promenad runt såret... gick ca 2 varv iallafall, skönt =)

Puss. M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0