inget spec-


Kände för att lägga upp en bild som inte är allt för gammal, bara för att...
tagen i typ, måndags tror jag. Om  någon ville veta det.




Idag var jag hemma från jobbet, är lite hostig.
Fast egentligen var det för att jag var så sur att jag inte orkade göra något.
Alla som känner mig, vet hur "beroende" jag är utav min mobil,
Och att mst Teraputen vi hade i september förra året, inklusive ja o pappa bestämde att om jag inte kommer hem i tid blir jag av med mobilen i ett dyg om jag inte kommer samma dag, altså sover borta utan lov, så får jag inte ha den på 2 dygn.
Det SUGER, men man måste ju lära sig!
Och just nu har det varit sjukt jobbigt utan lur, bara bråkat sedan dom tog den, men sedan fick jag ha den i en kvart idag, så nu känns det bättre! =)
Jag får egentlgien itne sitta vid datan heller, fast fick det nu, bara för att lägga in musik på mp3n och så...
Iövrig tog jag bort löshåret idag igen, sla förösak sätta i lite silikon grejj i det, så det inte trassalr ihop sig och typ blir helt sabb. så nu är det kort hår... Och det suger ! men bättre en inget, så får man ju se det.
Kan lika gärna pass apå att säga att det känns rba utan piercingar i läppen, dock synd att man kommer få fetaste erren..
 men men, det är trotts allt självförvållat...

Lyssnar även på When the children cry - White lion nu, Den
påminner mig om en pec iell person, Uv,
Till en början kopplade jag den till min första häst som togs bort den 11/11-07,
Sedan när jag träffade uv första gången för över ett år sedan, okej ska ajg vara ärlig mins jag inte så mycket. hehe.
men att båda gillade den låten det mins jag.
Hehe.
Kommer ihåg närUv skulle åka från sthlm till... ja vart fan det var...
när vi stog på oerongen, jag, Natta, och Uv, jag o natta stog o typ små snyftade lite, och Uv skrattade och började sedan Sjunga på When the children cry, haha. t'änkte abrba skriva det...
Det var en rolig period!


Kjolen jag köppte, som är lätt genomskinlig,
bara för att visa hur bra jag är när jag ska köpa kläder,
Går in i en affär ska ha allt, sedan hittar jag något som jag just då vill ha,
just precis för stunden,
Och vet att jag troligen aldrig kommer att använda.
När ska man ha den lixom?! :s


 


Kommentarer
Postat av: butman

tokfin =)

2009-03-25 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0