jobba =)

Hoppla!

Började ny praktik igår, måndags. på Östraekedalsförskola Pysslingen, precis brevid området där jag bor.
Där ajg själv gick på dagis när jag var liten.

Toppen härliga barn och bra personal! ROLIGT ROLIGT.
Igår va rju första dagen som sagt, då skulle vi ned till bibloteket när vi kom, jag och fröken Jessica skulle gå emd 5 barn.
när jag kommit in på dagiset är det första jag hör
"Fröken Nanna, jag har kiss på handen"( mins inte vem det var vi säger att det var otto.
"men varfrö ahr du det då?" svarade nanna.
"ja för att ´Viktor´ kissade på den!" ( mins inte vad den andra killen hette heller så vi säger viktor)
"Men hallå vikter, hur gör du när du kissar egentligen, dansar du runt sammtigigt?" sa nanna till viktor
" NEJJE det gör ajg inte, jag orkade barbab itne hålla i snoppen när jag kissade!"
HAHAHAH fan vad vi skrattade. höjden utav lathet eller vad?! 

idag när ajg kom till jobbet kastade sig Lisa (jag tror hon heter det :O) över mig o skulle krama mig, skit mysig unge!
sedan skulle vi på skogspromenad i "knytte skogen". Det var rätt roligt! haha fick krypa runt på alla fyra och göra snögubbar med barnen och sådant. sedan gick vi tbk till dagiset, då skulle jag leka med Tindra ute tyckte hon, så jag fick barba le o ta fram en spade, och skotta snö för vi skulle bygga snöradhus. haha.
Till slsut lyckades jag få in henne, så skulle vi genast börja rita o färgeläggabilder, Fick även en bild utav Tindra som hon färgelagt :P
Tvyungen att lägga upp en bild på den oxå. ahaha ;)
Sedan innan jag skulle gå, när Fröken Nanna sa att jag skulle gå till barnen kom alla o kastade sig över mig och skulle krama mig =), super mysigt , GLAD! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0