orm !

idag var det en bra dag.
eller ajg var pigg och glad!
kom till jobbet vid halv 9 tiden då ajg börjar... idag hade  vi storsångssamling dvs alla barnen på hela förskolan inkusive fröknarna har en samling tsm och sjunger lite olika sånger. Efter det var det "skapande valet " på våran avdelsning, då man får göra vissa saker ( förra veckan var jag med Elvira, Klara och elias och gjorde olika gubbar i lera som vi fick måla idag),
efter det var det utgång på gården, och jag hoppade nog runt mer en abrnen ett tag iallfall :P haha
sedan var det en bil som kom åkande utanför på stora vägen, och ja den fick troligen punka, för small gjorde det, Mille ( jobbar som vikare på samma avdelnigs som mig) sprang iväg o skulle kolla om det gick bra, men hanvände redan innan han kommit till bilen,  när han kom in på gården sa han att det bara var att ringa snuten då dom inte ens kunde gå ordentligt, pga alkohol/droger.
den ena killen gick iväg mot områderna, och den andra skulle nog ta en genväg genom en extremt lite skogsdunge, men ramlade konstant...
polisen kom efter ett tag ( en cevil bil om jag inte mins fel o två "vanliga" snutbilar) samt narkotika hund.
så galet dumma saker folk gör, om man inte ens kan gå pga Droger eller alkohol VEM FASIKEN FÅR DÅ FÖR SIG ATT KÖRA BIL?!
det är nog lätt att det händer men vad fan endå, alla människor ute i världen Droger o alkhohol+ köra bild = fucked up!
ta buss eller taxi åtministonde...

I övrigt sitter jag o letar orm, ska köpa en orm... det är galet roligt =)

IMORGON ÄR DET FREDAG, SEDAN ÄR DET ASTRIXDAG =)

ska även hem till mamma imorgn o sova där.
GRATTIS MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG !=)

Peace'n'Love
Malin Louise Johannisson



Kommentarer
Postat av: Morfar Janne

TJA MALIN.....

DET ÄR ROLIGT OCH LÄSA DIN BLOGG.

MAN FÅR EN TREVLIG BILD AV DIN DAG PÅ "JOBBET". BARNA TYCKER VÄL OM DIG, VAD JAG FÖRSTÅR. DET GÖR MORMOR & MORFAR OXÅ.

VI KOMMER UPP TILL MAMMA EWA PÅ SÖNDAG FÖR ATT FIRA FÖDELSEDAGEN. HAR DU MÖJLIGHET ATT NÄRVARA , SÅ RING!!!!

VI HÄMTAR UPP DIG OCH LEVERERAR DIG ÅTER

TÄNK PÅ ERBJUDANDET.....

KRAMAR FRÅN MORMOR & MORFAR



2009-03-26 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0