Seg

Var på jobbet idag, hade möte med min handledare Jessica, som tyckte att det går kanon bra med mig *stålt*
Har annars haft en rolig dag idag på jobbet.
Men nu är jag helt slut, vet inte varför, mwn det är nog skit bra =)
Fast det känns som om 

Har suttit och smörat nu om att få ta hål i tungan, som ajg veljat i alla år, samt skaffa tattoo, men svaren är luddiga, men jag är riktigt inne på det, så jävla sugen!
För dom som vill veta lixom!

Sitter och lyssanr på Nelix- i didnt mean to cry
Den är riktigt skön lite gungig lixom, fast nelix är bra... kasnke därför. hehe.
http://www.myspace.com/neelixmusic


Kommentarer
Postat av: Fillelille ;)

oh vad hade du tänkt att tatuera dig?

2009-03-20 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0