sjuk

Jag är fortfaradne sjuk, det är värkligen inte okej.
och dom som känner mig vet hur grymt synd det är om mig när jag är sjuk, världen går under!
Knas knas :P

Längtar tills måndag, vill till jobbet!
det är så sjukt roligt där asså!
Lilla tindra som jag skrive rom hela tiden är ju trotts allt en favorit, trotts det hon sa första dagen jag var där;P
när ajg frågade om hon ville ha hjälp att ta av skorna o hon svarade "jag kan själv, jag är faktiskt 4½ och det är lättar för en 4½ åring att böja sig en för en gammal!"
Men men, man får väll ta det som en komplimang iallfall :P

Längtar tills den 28/3 oxå, ASTRIX... haha undrar hur många gånge rjag skrivit om det hittils?! jag vill nog inte ens veta.
Men ser fram emot det så himlans mycket, PARTY PARTY...absolut !

Om någon tänkt det ahr jag itne anvtänt så mycket svordomar nu, morfar ringde nämligen till mig idag, och talade om att min moster i frankrike läser min blogg ibland( vet inte om det är sant men endå)  och hade klagat på att jag använde förmycket svordomar, så nu ska det bli bättring!

Peace'n'love!


Kommentarer
Postat av: Asa Serras

Malin, visst lâser jag din blogg, inte bara i bland utan varje dag âr jag inne och kollar om du har skrivit nagot! Pa sa vis sa kan jag hânga med lite och se vad som hânder och sker med dig. Det var ju alderles fôr lânge sedan vi sags och pratade! Det verkar som om du âr lite gladare och mar bâttre pa sistonde och att du trivs med dagis jobbet, vilket later riktigt positivt. Du vet att du kan komma nâr du vill och ôva dagis jobb pa mina barn, de âr rumsrena och kissar inte överallt!! ;-) Sedan har jag ocksa dessa fyrbenta djur som skulle bli mer ân glada att ha en skicklig ryttare som kom och satte vett i skallen pa dem!! Fundera pa det och sa far vi se om det inte skulle kunna ordnas pa nagot sâtt. Stor kram till dig och tânk pa att jag lâser din blogg dagligen sa inga svorfomar i var och vartannt ord................annars ringer vâll morfar igen!! ;-) Kram Kram fran moster Asa

2009-03-08 @ 21:49:55
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: felLICIa :)

hahaha fy villken gullig unge, riktigt klokt sagt av henne tycker jag ^^

2009-03-10 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0