Sjukt!

Nu börjar vi med en sådandär sanigns grej ;) :

10 sanningar

1Älskar att få folk irriterade, ibland iallfall( konfilkt narkoman?)
2.  Hatar att vara utan min mobil .
3. Faller för äldre killar ( VILLKEN NYHET !!)
4. Är totalt galen i kramar, tro det elelr ej xP
5. Tycker att han Collie Buddz är såååå galet snygg,!!
6. Har svårt för att prata i telefon med typ alla, förutom vissa få personer.
7Är sjukt lätt irriterad.
8. kan INTE laga mat .
9. Älskar  Kylie Minoge´s parfym Sexy Darling!   ( min är typ slut nu ) :O
10. Älsakr uppmärksamhet !

________________________________________________________


Sitter här hemma nu, orkade inte gå till jobbet idag, hade för jädrans ont i ryggen i morse. Samt att ajg fortfaradne är lite hostig, stackars mig!
Men ska gå imorgn, ryggen känns lite bättre nu.. men men vad ska man göra!?

I fredags jobbade jag på dagiset, som vanligt.
I lördags jobbade jag i stallet på handikappsridningen.
Och i söndags var jag med agge och hade med mig Alizza( en hnud för dens om ej vet) :P
Intresant va?


Vad händer om +lite mindre en två veckor, jo ASTRIX! =)
haha hum... ja sägt för 1000 gången elelr något, men ser frram emot det nu, har bestlutat mig för att gå.
Jag har velat fram o tbk ang denna fest , Ska jag gå? eller. Ska jag inte gå?
men som sagt nu blir det gå.
och Fy skjuttsingen vad vi ska röja, Nu finns det ingen återvändo =)

LOVE / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0