snart frisk! =D

Sitter här och hostar igen, men nu allihopa börjar jag bli frisk igen!
JIPPIE!
Ska troligen till jobbet imorgon, hostar knappt längre. Så jag tycker jag är frisk. haha

Snart är det "den rätte för rosing" på tv, funderar på att kolla, har gjort det 2ggr förut, rätt patetiskt.
när får ajg ett eget pogram? "den rätte för Malin" elelr "den rätte för den BÄSTE", jag menar halla, varför ska man gå ut i tv med att man söker någon, bara för man är känd... det är att gå lite för långt, rätt patetiskt. Varför inte barba ragga som vanligt folk? Vist kasnke en rolig sak, men endå.
GÖR SOM ALGOT ! ;)

"JAG ÄR  DEN BÄSTE FÖR DOM RÄTTE"

Kommentarer
Postat av: Jemfa

haha, klart du är! vi börjar spela in vid 3 tiden i morron ;)<3

2009-03-31 @ 19:56:09
URL: http://jemfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0