en gång i vekcan

har kommit på att jag skrive rungefär barba en gång i veckan.
men men ingen som klagar =O

helgen var helt ok.
var Med agge.
haha som vanligt lixom =)
Agge kom och häämtade mig efter jobbet, så gick vi hem till mig och ja duschade..
sedan åkte vi in till stan och sa hej till litew folk, sedna tyckte via tt vi skulle åka hem till Emil. såd et gjorde vi, sedna åkte vi därifrån för att vi skulle på rix Fm festivalen, men vi ångrade oss när vi va rpå tunnelbanan och åkte förbi tanto coh skulle säga hej till några, och drog sedna vidare till någon polare till agge, Nadja. ( eller det var hem till nadjas polare).
ja... sedan på lördagen åkte jag hem och sov =)
haha
och i söndags va rjag på siggesta och red lektion, gick nog rätt bra=)
o idag var det jobbet o min älskling ska få mat idag =)



Kommentarer
Postat av: MORFAR JANNE

TJA "MALLE"..SKRIV LITE LÅNGSAMMARE SÅ BOKSTÄVERNA KOMMER I RÄTT ORDNING.

NÄR DET GÄLLER SISTA RADEN, SÅ ÄR DET FAKTISKT SÅ, ATT DIN ÄLSKLING /MORFAR/ FÅR MAT VARJE DAG.

PÅ ONSDAG SÅ DRAR MORFAR/MORMOR NER TILL DIN MOSTER ÅSA

OCH ÄR BORTA EN MÅNAD.

DU FÅR KLARA DIG SJÄLV UTAN GLADA TILLROP

KRAMAR... FRÅN MORFAR/MORMOR

2009-05-18 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0