ett tag sedan

så nu var det länge sedan jag skrev igen..
hum..
vart sak jag börja?
förra helgen?

Jag åkte in till stan och skulle möta felica o två tjejer i skarpnäck. och sedna skulle det komma några fler.
det slutade emd att vi satt 15 pers i en lägenhet o ahde trevligt, sjöng singstar och sdåant. haha.
seda skulle vi dra vidare til ravet som var i flaten, kom dit vid kasnke hakv ett med många om oh men.
först var typ alla där, jag stod pch dansade med elin och hanna o 2 killar, sedan helt plöttsligt hade Alla andra dragit förutom oss...
sedan fortsatte vi o dansade, sedan råkade jag hanna o elin komme ifrån varanra oxå, sedan drog hanna o elin, för dom trodde jag dragit, ensam kvar på festen stog jag, danade lite till med några anda jag hittade som ja kände, och drog sedna hem till en polare i älta.
Sedan på söndagen, var det barba att palla sig upp i lagom tid, skulle ivög och rida lektion på siggesta med jennifer.
JOBBIGT! ahha hade skit ont i hela kroppen efter det:P
sedan åkte jag hem... sedna ahr jag jobbat hela veckan. och det har varit skönt.
igår var jag i stan med aggelithow  vi drog hem till emil i Norsborg o hade trevligt, typ sncka skit o sådant ahahha.

och idag sitter jag barba här nu, med min älsakde, Kontakt=)
 som just nu värkar fått vilse i min tröja ahhaha

ska lägga in lite musik på syrrans mp3 o ut o ta en promenad/ujogga=)
skönt

love.

Felica lyckadews ta kort på mig mitt i en viktig konveration med bianca, i lördags.

Kommentarer
Postat av: MORFAR JANNE

TACK FÖR RAPPORTEN......DÅ VET VI VAD DU HAR PYSSLAT MED I HELGEN. DU JOBBADE VÄL MED HANDIKAPP-RIDNINGEN I LÖRDAGS

OXÅ.

HA DET SÅ HÖRS VI.....

KRAMAR FRÅN "MOFFE" & "MOMOM"

2009-05-14 @ 16:49:47
Postat av: malin

ja jag var ju tvungen när gamla morfar riingde mig o klagade igår :P hahah

jo jobbade gjorde jag oxå =)

2009-05-14 @ 21:37:58
URL: http://algolist.blogg.se/
Postat av: Lici

haha jag gillar den där bilden asså :Dförlåt att det blev som de tblev xD

2009-05-20 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0