helgen...

 ja vad hände. hahaha.. lördagen.
Jag träffade agge, vi drog til tanto, och chillade emd lite folk satt o pratade, sedna hjälpte vi en vis person som var där och ahde druckit lite mycket, hon skulle dra till falten o gå på "Sanity Is Madness"..
 när vi kom dit var det jo fortfaradne ca 1§ -2 timmar kvar tills feste började, och dom höllpå att rigga upp,.
utav nåpgon anledning besätmde jag mig oxå för att dra på den festen ( trotts att det var 18 års gr'ns samt att ja itne hade pengar men allt löser sig)
ja det var en trevlig kväll¨....
sedan kom ja ghem på söndag morgn, och började då änna att jag hade skit ont i magen, villket har hållt i sig, var hos vårdcentralen igår och ... ja jag har magkatarr... KUL!½!!! -inte-
får se hur det blir med festen denna helg då, ska föröska ta mig till jobbet imrogn

ahhahaha fucking mupp bild -.- :P Sanity Is Madness 2/5

Kommentarer
Postat av: MORFAR JANNE

TJA MALIN........

DET ÄR JU INTE SÅ UNDERLIGT ATT DU DRABBAS AV ONT I HALSEN o MASSA ANNAT.... KOLLA PÅ "SNUBBARNA" PÅ BILDEN.... VÄL-KLÄDDA MED JACKOR o MÖSSOR, SÅ KOMMER DU HALVKLÄDD.

DET SER UT SOM DU KOMMER IFRÅN ROBINSSON-TÄVLINGEN..

DET GÄLLER ATT ÖVERLEVA. LYCKA TILL MALIN !!!!!!!

VARMA KRAMAR FRÅN "MOFFE"



2009-05-06 @ 19:02:59
Postat av: jemfa

hur lyckas du?! :P haha

fan, jag måste ut och smygfota dig nån dag! har bara lyckats ett fåtal ;) <3<3<3

2009-05-31 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0