Resursskolor

http://www.nvp.se/Varmdo/Varmdo/Resursskolor-laggs-ned/
Grymt synd!
Styrmannen världens bästa skola!
9 an var fan bästa året .
oförglömliga minnen.
framför allt andra dagen efter höstterminen- skolstarten i 9:an, kände inte en enda,
Vi skulle ut o paddla kajak.
Curry, sabina och adde vände på en gång, jag o Sinom fortsatte med lärarna ut, och började skvätta vatten på varandra med paddlen, givetvis är det jag som vurpar. haha. Sweet. haha

Ett stort tack till elever samt lärare på styrmannen som alltid fanns och stöttade. framflrallt ättika och Imson, som gjort lite extra!
Framförallt när jag satt i Jourframilj, och typ ingen gillade henne jag bodde hos, Och bror kastade sten på hennes bil, vem fan trodde det skulle bli så mycket liv som det blev?! hehe
Och en gång, när två personer ( vill inte näma nman elelr något) kom och började terra mig när ajg var som jag var, stog o petade på mig, när jag låg och skakad, skrek o grät i soffan och dom fortsatte, sprang sedan dit ni hade lektionen och som vanligt fanns Världens bästa imson där! 
Oh när jag o jessica satt i ett rum utanför toaletten/ eller i tpy hallen under typ som en hylla eller vad man ska kalla det och hade "emo-hörna" 

Glad att jag fick chansen att börja i styrmannen, riktigt bra lärare, även om man inte alltid gillade dom.
- tycker nu synd om dom som itne får den chansen jag fick!

(bara för bilden påminner om att alla tog varandras skor på rök pauserna.
Simons var poppis =) )


Andi, en av dom bästa lärarna,
(har ingen bild på någon utav dom andra men dom är me guld värda)

*Imson, (Simon) bror, in tha crew lixom =)*          
                                                      

Lill Pantzar =)

*Ättika- jessica*

*Algot-Malin*



Lixom, den ena delen utav klassen, dom man mins bäst,
med vattenkrigen innomhus o allt vad fna vi gjorde =)


Love// Malin Louise Johannisson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0