Dax för färjning

Mycket som snurrar i huvudet just nu.
...allt från killar till svininfluensa sprutan...
(HAHA)

Dax för håret idag att få sig en omgång utavfärg.
Härligt att man hittat en galet billig färg, under 50 lappen, ett tipps till alla ;)
Min färg blir dock mörkare en på bilden, utav anledningen att jag inte blonderar mellan färgerna.
Men trivs med den röd/bruna färgen jag har(:
HAr trotts allt fått sjukt mycket komplimanger tack o vare den, allt från frisörer som frågat hur jag gjort för o få färgen, till barnen på dagis som säger att den är fin :P
*GLAD*






Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Var med och diskutera om vem som borde lämna idol ikväll! (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/om-mindre-an-en-timme-borjar-idol.html#comment

2009-11-13 @ 21:57:28
Postat av: mikaela

najs blogg du har! kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen och lämna gärna en kommentar ;p

2009-11-14 @ 20:55:37
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0