För att.

Pratade nyss med Ronnie, nu är allt löst. inte allt men det värsta.
kunde inte låta bli o ringa, o skadade inte...
så är lite gladare nu iallfall! (:
Drog ned till centrum och träffade Agge köpte choklad, dom hade tagit bort Amigon, så det var inge bra!
ne men vi chillade lite, sedan stack hon upp till sin syrra o jag hem till mig.

nu sitter jag e e små trött...
Lyssnar just nu på, Red hot chili peppers- otherside  den e sjukt mysig. och många minnen
(sälvklart slänge rjag upp den här! kan ju inte låta bli(: )
Man blir sådär kramsugen utav den, men här är det ensamt ! :/



Lite bilder på Mammisens vovvar igen? Bilden på lura o hejdan e nya den på sumo är ett år tror jag (:


Hejdi

Alizza

Sumo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0