god morgon(:

sitter här nu. hyfsat nyvaken.
DAgen igår blev som den blev..
ja träffade lite polare..

Och stort tack till Gustav  och Alexander.
Gustav för han räddade en del utav min kväll med sin vän Martin (?), träffade mig i gammla stan o drog in mig på ett bögställe(:
Var skönt att bara vara även om vi drog rätt sanbbt igen. Men kul att träffa dig(:
Samt Alex då, som träffade mig en snabbis i stan, och sedan fick sin "chaufför" att köra alex enda ut till värmdö (sort tack till chaufförern!!) . där dom va en stund och stod och pratade o så..
Härligt:(
Ni killar räddade min kväll flera gånger om 

Samt igår på förmiddagen jobbade jag i vanlig ordning.
Sedan hade mona lånat ut Bella till mig, så det var bara ut och rida.
häst kraken fick av mig 2 gånger:P mysigt.. haha var blöt och fin. så går det om man ska rida "dressyr" barbacka.. och försööker få en gammal dam att göra som man vill :P

Mamma-Mona och BellaBus


LOVE //
Malin Louise Johannosson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0