ingen myshelg detta inte!

För en gångs skull blev det ingen myshelg som Erik bruakr kalla det.
haha
Blev fest...
Fredag var jag ute på saltarö med lilla Issa och Veronica..
sedan upp och ta bussen till Evlinge halv 8 .
Riktigt pigg och fräsch haha!
Efter jobbet fick man bita ihop... hem sova en timme (bara sovit lite mindre en två timmar på fredag natten)
Sedan var det upp o hoppa och slänga sig o duschen och fixa sig. Skulle på Fest!
Så som ni förstår delv det technostate för min del.. (:
Åkte emd texas oh elin och sosso (?)
Kärleksparet Elin och texas drog tidigt, vet itne varför.. sedna började jagprata med någon tjej, Mia.
Och Alex kom med en polare.
Det var sjukt grymt(:

Och den 50 -60 åriga gubben inne på Donken som busvisla lite åt mig, o ja säger åt han o hålla käften för ahn var liiiiiite för gammal för mig. Han skulle kunna varit min morfar... städaren bom hörde började saktta. men vad tror folk: URSCH!

När jag kom hem hade jag svårt att somna först, hade fått en extra stark koffin tablett utv en vän, så var fortfrarande pigg.. men somnade endå hyfsat sanbbt.. vaknade vid två på söndag förmiddag. och åkte hem till Issa senare(:



Dålig bild från i lördags- EGO! och suddig



Evlinge är på Landet- men saltarö är fan värre
(Evlinge i lördags morse)



Folk har diskuterat min ögonfärg! Grönögd är jag! (:



Love <3


Kommentarer
Postat av: Starflake

Mmm...fint e det :)

2009-12-01 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0