Knas.

Nu funkar mobilen igen som den ska ! SKÖNT!

idag har itne varit någon bra dag. inte alls!
eller lite kasnke, men vet itne på vilket sätt!
Redan efter tolvslaget spårade allt ur..
Exet Ronnie började messa, eller det var nog jag som började... men skit samma, i vart fall blev allt fel..
så han ville säga upp kontakten helt..  VIlljet jag är jätte ledsen över, orkar inte gå in på detaljer som dom vet vet dom som inte vet behöver intte vet mer ens så.
Är som sagt verkligen sjukt ledsen över det, ska föröska prata med han senare idag.
håll tumarna och önska mig lycka till!?
Det enda jag tänkt på idag är all den skiten som får en o vilja gräva ned sig...
Men på ett sätt, hur mycket jag en inte vill förlora han kanske det är det bästa, trotts allt?
För båda!
vill inte att det ska vara så, för det  är fel, eller ja känns fel! 
Fel Fel Fel Fel ! 
FUCK IT!

just nu värkar många ha strul... , inge bra baraför alla e trötta säker pga att detär så mycket mörkare... 
känner av det massvis, så dax o bli vitamintabletts knaprare igen?!

Ska till Mammisen på FRedag :D
Jobba på lördag o ta hand om Bellabus! (:
Sedan hem igen till pappa, jag o elin e ensama - boooring- ...
kan inte vara ute o träffa kompisar, kanske EN TIMME, men inte emr för hundarna o katterna är hemma, och sådant..
men men får se hur allt blir är ju ett tag kvar till helgen, vi börjat med skolan imororogn- och sänka min ogiltiga frånvaro...
55,4%ogiltigfrånvaro är fan  inte okej!!



L
ove yeah
 

Kommentarer
Postat av: Morfar Janne

Nä..... det är inte OK.

Ring till Mormor/Morfar vid tillfälle...

har inte fått tag i dig på mobben.

2009-11-04 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0