natti (:



Helt slut i nattmössan, de tär jag det. hehe.
börjar bli dax att krypa ned i sängen... mysigt.
åker till mammisen imorgon efter skolan, o jobbet på lördag. sedan hem hit o fixa mig, sedan bär det av igen..
såärdetplanerat, men som alla vet ...
Malin + Planera = Hell no!




JAg har bestämt att jag bara måste på festen nu den 28, sjukt taggad redan nu, haha ska bli skönt o få stå vid en högtalar o släppa loss!
Ville bara lägga till det (:




Just nu sitter ja o lyssnar på Björn Afzelius - Tusen Bitar.
jaja, fjolla täänker folk väll.
men påminner om underbara Mattias. när han spelade den för mig.
o med tanke på omständigheterna..
ja...
hoppas allt löser sig för han nu, det är han värd!
Sitter väll o väntar hela tiden på att man ska få ett sms..
Men dock lär det dröja, men alla behöver vi egentid emellanåt!

DU är en underbar person, hur allt nu en blir, och vart du en tar vägen, så finns jag här.
Mattias, jag saknar dig.
Du är underbar på alla sätt vännen


♥  ♥  ♥  ♥ 






Love //
♥ Malin Louise Johannisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0