ORGASM!

Suttit på youtube som vabligt...
o hittade en favorit låt!! lägger upp den lite längre ned!
Lite fjortisstuk kasnke, men hallå de tär jag!?  JAg är bäst endå (:
Nu ska jag bara tanka ned den oxå !! hahah(:
Malin is the BEST FFW ;)

O stör mig så förbannat mycket på människor, som e flaksa o inte kan säga något!
Ja bland anant en viss Eric!
Som pratade om o komam hit i helgen o sedan slutade höra av sig helt o hållet i typ onsdags, ringde fårn hem telen i torsdag o han svarade, men fick en fet jävla diss, o han lovade o höra av senare! Kyss min röv!
Man e två om o börja prata, o därför vill jag ha ett "hejdå" o inte bara någon som slutar höra av sig, för då får man en dryck förbannad Mallin efter sig! så får se när han fattar!
O ja även en annnan person jag ledsnat totalt på!
ja hon vet väl vem hon e!
SYND!

vill tacka min älsklings agge för en underbar helg!
Halloween spex festen!
var dock inte världens bästa fest, men var skönt o fuckar ur vid högtararna...
O se en viss person, som ser ut som en tant o e så sjukt rolig o kollapå o så FUL! ahha
ja ni vet kanske vem jag syftar på
N****** ;)
Vill inte hänga ut henne sådär, o även om hon läser detta lär hon fatta(:
men det är min åsikt(;

Lokalen uteifrån i lördags (:




<3 Pakito - Living On Video <3



psst jag är bättre en er alla flera gånger om ( haha, ja malin är på bra humör )


Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0