I brist p åannat, utmärkt tidsfördriv(:

Brukar du komma i tid: Nästan aldrig
Vad hade du i din mun senast:  tandborsten(:
När mår du bra: när jag får göra saker jag gillar
När blev du fotad senast: Tisdag, utav jemfa om jag inte mins fel
Hur känner du dig nu: trött... ensam
Kan du laga mat: inte min starka sida
Vad pluggar du: IV
Vad tycker du om fötter: BRa o ha, men inte snygga
Är du smart: relativt;)
Vad har du på dig: massa kläder (fryser)
Är du aktiv i skolan: inte just nu
Vad saknar du: massor!
När och varför grät du senast: igår, förpolaren va ledsen.
Var det pinsamt att svara på det: nej borde det?
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag(:
Din favoritdryck på morgonen: citron vatten
Vad ska du göra i sommar: Parta (:
Är du nöjd med ditt liv: Hyfsat, men kan bli bättre!
Vad vill du jobba som:  Gogo dansare? :P
Har du tråkigt just nu: japp
Vad gör livet värt att leva: Vännerna(:
Vad i livet ångrar du: småsaker
Är du musikalisk:  nja, är Tondöv (A)
Vad lyssnar du på för musik: ALL ÄTARE :D
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej
Är du bortskämd: tycker jag nog inte :P
Är du trött:  kan jag lova!
Vad gör du imorgon:  är emd mina bitches

Din första
Operation: Har aldrig opererats
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Oj oj mins inte
Första priset: mins inte
Första sporten du började på: Ridning
Första husdjuret: Hund
Första semestern: Frankrike... eller åland
Första konserten: Motörhead :D
Första kärleken: ingen aning

Favoriter:
Filmer:  skräckisar!
Tvprogram: csi
Musik: Mad dog
Drink: beror på
Kroppsdel (på kille): Ögonen(:
Sport: ...
Plagg: olika
Bok: Inte som andra döttrar

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Bta bort ansiktsmasken
Lyssnar du på: inget
Väntar du : Bättre tider
Tittar du på: datan

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: spelar ingen roll(:
Busig eller lydig: Busig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0