Bup?

Skulle till BUP idag ang AD/HD utredningen , men som vanligt strular något..
Hade tid vid 13.00, vi komm dit kvart i ett.. kvart över hade hon vi skulle träffa inte kommit, och hennes arbetskolega i reprecetionen började leta efter henne, men ingen hitta henne o hon svarade inte på telefonen.
När klockan var halv 2 åkte jag o pappa.
Efter ett tag ringd hon vi skulle träffat.. hon förklarade att hon hade skickat ut två brev, ett till pappa och ett till mamma, men det hon skickat till mamma hade hon fått tbk, så hon... ja typ struntade i mötet.
KUL!
blir grymt irriterad, hur fan tänker man då  kan någon förklara det!



Sitter hemma hos far nu. Skönt, det var  länge sedan. Måste styra upp boendet. hur jag ska bo, men det är fett svårt. Vill då hos båda hela tiden, går ju inte! nej men jag vill inte ha bestämt hur jag ska bo, utan kunna komma o gå lite hur som.. men det funkar inte. men får se hur allt blir.
Bara det ordnar sig lite! (:


Begick ett stort misstag igår, önskar jag kunde gjort det ogjort, men det går inte, tyvär.
hoppas personen det rör, kan förlåta. och ge mig en andra chans!
och låta mig bevisa att jag är bättre.
Tycker verkligen om han, och hatar mig själv för det jag gjorde.
men gjort är gjort, men kan inte göra mer en att föröska att inte göra om det.
-Förlåt gubben-



Tänkte passa på att tacka en underbar vän,
Joakim!
Massa tack till världen bästaste Jocke.
Ända sedan vi börja snacka har du ställt upp och stöttat till 100%.
Allt denna perosn gjort betyder otroligt mycket för mig!
OCh får be om ursäkt för all skit han får ta när jag inte alls är på humör, vilket händer titt som tätt!
Tack vännen!

Den enda bilden han skicka, han vägrade skicka mer, så han får skylla sig själv… när/om han ser detta
men seriöst vem klagar?! (:


Världen bästa jocke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0