(:::

Sitter i sängen nu, ÄNTLIGEN fått in min data på rummet... men ingenstanns o ha den just nu hahanödlösning som ja ahr just nu, ska troligen ställa den brevid terariet sen...
måste mudlera om lite, o har kommit på hur blond jag är som ABSOLUT MÅSTE HA SÄNGEN MITT I RUMMET , blir ingen pallts över då :P
 haha
men men kanske ångrar mgi om något år.. - när ajg endå flyttar:P

Hade möte i skolan idag, var skitförbannad först. men har sänkt min frånvaro.. hade 20,1% frånvaro nyss... o  nu har den sänkts till 19, någonting, jävligt glad (:
GO MALIN!

snart är de tlördag snart är det lördag, malin är glaaad, och taggad som satan, ser värkligenf ram emot festen..
måste få tag på min lilla jemfa o se om ohn ska med, men skit ungen har itne på luren...
IRRTERANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0