Garderob

Seg dag som fan.
Fast blir vad man gör den till kasnke?

Vaknade i natt utav att mobilen ringde, orkade inte svara, tröck bort samtalet, o skicak ett mess till personen, som är fett förvirrande.... fick inget svar. somnadee om... vaknade sedna gick och åt frukost... o lalla runt, sedna köpte vi 10 frysta möss till ormen + en vattenskål :P
pluss att ja la in lite mer täckbark..

Och ingen förstår klackskos problemet...
HAHA.

nyss fick jag ett ryck när jag städade rummet, att min gammla garderob som stod länst bor i rummet i hörnet brevd  terariet, den skulle UT. SÅ jag börjar flytta den, efter många om o män har jag fått den till  dörrhålet, då määrker jag att den e högra en va dörrhålet är... sedan fick farsan komma hem och hjälpa mig (=

ennu ett  problem, glömde skriva upp alla lördagar ajg jobba på tidsrapporten.. missade två lördagar tror jag. villket inte alls är bra, så knappt några pengar... med tanke på att skulder ska betalas av...KUL!
hade ju planerat att Åka till Västerås den 3/10... "/ JÄVLA SKIT!

Pluss att ja behöver en ny mobil...-.- 
jobbigt...  

haha.

Men till något mer posetivt...
363 dagar kvar tills jag är 18... eller något sådant. ;)
och 6 dagar kvar till vibe tribe festen.
5dagar kvar till helg..
o har världens underbaraste pojk (:
...och jag är o förblir bäst! - elelr något sådant(:

PUSsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0