hum..

uppdatering igen(samma dag, men några minuters mellanrum * go malin (:

Vill börja med! :
Malin Louise Johannisson  saknar sin Angelica Malin Sjögren!

Isöndags sov ja bort hela dagen, någon som är förvånad!?
I måndags träffade jag Angelica en sanbbis, och Nicole. o även Vivvi. sedan tillbringade jag några timmar med Mattias, en riktigt gentleman om någon vill vet. kanon kul (:
mer säger jag inte. (:
hela dagen igår var allmänt knas.. o idag var det plugg!
försov mig IGEN! vknade en halv timmme innan ja började, o  fattade inte riktigt att jag försovit mig, gjorde allt i snigelfart ... kom bara en timme sent typ.
annars ahr väll dagenr ullar på hittils iallafall.
Hade möte med kuratorn o läraren idag. för att jag inte kom igår. - omödigt tycker malin!
o mötet på bup idag ang utredningen blev inställt.

Påväg hem  igår -malin trött :O (för att Jemfa ska kunna klaga på egobilder;) )


Matdax (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Angelica Malin Sjögren saknar sin

Malin Louise Johannisson!!!!!

2009-10-03 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0