lördag(:

 PEPP PEPP PEPP!
JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPP

nu är de tinte många timmar kvar tillsa de tär PARTY PARTY!
- några timmar börjar ju inte förens 21.00. men endå (:
kom nyss hem, har varit i stallet och jobbar som vanligt  på lördagar, borjade en ny kille, Daniel, villket var roligt.
Sedan körde papap hem mig så jag bört om o sedan blev det Solning på body joy, inte för att det blir någon skillnad :P
Haha
Sitter o funderar på att hoppa in i duschen, vilket är lockande.
Behöveer prata med jemfa, men hon har ingen lur"/ fett knas

Riktigt glad idag känns det som, vilket är bra! (:
*UNTZ UNTZ*
hoppas på något riktigt jävla brak fest, det skulle behövas va rju så länge sedan (:
Jamfa ska emd oxå , om någon ville veta. i vivvi...

Bianca srådde mig igår.. mins inte riktigt va hon sa, hon gjorde det i handen, o typ.. ett medellångt liv( inte så jätte långt) , TRäffa många killar. har en stark personlighet, men har ett humör och blir lätt ett
"PAIN IN THE AS"
så alla vet(:


Peac'n'love/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0