på fötter.


Så inte orkar ta mig i kragen och skrivit... gått ett bra tag.
inte orkat skriva, inte haft värken tid eller lust... men ansåg att det var dax nu.

Sitter hemma hos Mamma, varit här i över en månad nu, två snart skulle jag tro.
Satt upp en vägg i vardagsrummet så jag fått ett rum nu, baar mublering o sådant som behövs, hittils en madrass på golvet. har en sterio oxå, från förut, som inte är så jätte bra ljud i... men bättre en inget alls=)

Har börjat skolan, G2 (gustavsbergsgymnasium) Iv (Inviduelltapogrammet). rätt okej. ska bara förösak komma igång med skolana och praktiken.
Gått lite segt.
ursch, är jobbigt o tänka påå vad man ska börja nästa år ( om jag är klar på iv då förstås).
Just nu Har jag o sofie i klassen  pratat om VTG-Fordon.
vad tror ni?? haha. ;)

Mamma kom även hem idag efter att gjort en magsäcksopration. Hoppas hon blir nöjd! =)

inget mer vettigt o skriva.....



Kommentarer
Postat av: Morfar Janne

Tja Malin....

Det var kul att Du kom igång o skriva några rader, o jag hoppas att skolan skall "funka" för dig. Gör ett fantom-försök o jobba på i "plugget" så skall Du nog känna dig motiverad och piggare. Jag skall stötta på mamma Ewa att hon skall fixa fram en härlig "slaf" o "kvarta" i. Man behöver ligga o sova lite skönt när man är hemma hos din härliga mamma. Det var roligt o träffa dig o syrrorna Jessica & Anna i dag när vi tjuvstartade din födelsedag med tårt-kalas. Mormor/Morfar drar ju ner, om ett par, till din moster Åsa i Puylaroque, som oxå är vår dotter. STORT GRATTIS igen på födelsedagen. Glöm inte bort att vara glad !!!!!!!! Puss/Puss o kramar från Morfar & Mormor i Viken....Valdemarsviken

2009-09-11 @ 00:13:58
Postat av: Jemfa

härligt med nytt rum! :) ville du ha möblerna?

hmn, fordon X) jaja, lycka til med det då ;) haha

men kan bara se dig med massa olja i ansiktet och de sprutar överllat ^^ nä, men de kommer säkert gå bra ;)

puss puss

2009-09-13 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0